Dział Obsługi Informatycznej CNTK poszukuje pracownika do pracy w charakterze serwisanta i helpdesk.
Zadania: diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania, konfiguracja i instalacja urządzeń komputerowych.
Wymagania:
Wykształcenie techniczne
Dobra znajomość IT
Doskonała znajomość systemów operacyjnych MS Windows 95/98/NT/2000/XP na poziomie administracyjnym
Doskonała znajomość pakietu biurowego MS Office 97/2003/2007
Znajomość systemu LINUX będzie dodatkowym atutem
Dobra dobra znajomość protokołu TCP/IP
Dobra znajomość urządzeń sieciowych, budowy i działania sieci LAN i WLAN (WiFi)
Wysoka kultura osobista
Komunikatywność
Odporność na stres
Umiejętności organizacyjne
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Zgłoszenia na adres:
info@cntk.pl
Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w tym dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883)."
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
Opublikowano dnia: 07.04.2009 |