Sprawy zgłaszane pocztą na adres CNTK, po uprzednim zarejestrowaniu w kancelarii, przydzielane są na bieżąco przez dyrektora CNTK do załatwienia komórkom organizacyjnym zgodnie z tematyką sprawy.
Sprawy zgłaszane drogą telefoniczną lub e-mailem kierowane są do właściwych członków kierownictwa CNTK.
Informacja publiczna będąca w posiadaniu Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa, która nie została udostępniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, udostępniona jest po złożeniu wniosku o udostępnienie informacji publicznej. Sprawy dotyczące informacji publicznej w zależności od ich zakresu będą załatwiane przez upoważnionych pracowników.
Podpisał: Krzysztof Śliwiński Dokument z dnia: 30.06.2008 Dokument oglądany razy: 1 395 |
Opublikował: Krzysztof Śliwiński Publikacja dnia: 30.06.2008 |